almendra-3.jpg
خانه / پسته / خرید پسته فندقی خام

خرید پسته فندقی خام

خرید پسته فندقی خام نسبت به سایر پسته ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است چرا که به دلیل کوچکتر بودن  اندازه ی این پسته ،تعداد دانه های آن در یک وزن مشخص بیشتر خواهد بود.

پسته فندقی پسته ی بسیار محبوبی در استان کرمان است . ۵۵ تا ۶۰ درصد از باغ‌های پسته  استان کرمان را شامل می شود. ظاهر آن کوچک و فندق شکل است و به همین دلیل به پسته فندقی شهرت یافته است.

تولید این پسته غالباً در استان کرمان و در شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان انجام می‌شود اما در برخی مناطق دیگر کشور نیز از این نوع پسته تولید میشود.

کیفیت پسته فندقی کرمان در ایران و جهان بی نظیر است. موقعیت جغرافیایی استان کرمان و میزان فاصله و ارتفاع از سطح دریا نیز از عواملی هستند که موجب طعم متفاوت این پسته شده اند به طوری که شهرت جهانی پیدا کرده است .

قیمت پسته فندقی نسبت به سایر پسته ها ارزان تر است از دلایل آن شکل ریز و حجم بالای تولید و صادرات آن می باشد و در واقع بیشترین میزان صادرات پسته از ایران را همین پسته تشکیل می دهد.

خواص پسته فندقی خام

برخی از خواص پسته فندقی خام

در ادامه به برخی از خواص پسته فندقی خام اشاره می کنیم:

1- غنی بودن از نظر فیبر: طبق تحقیقات مصرف روزانه پسته موجب می شود روده شما سالم بماند. چرا که موجب عبور مواد غذایی از روده شده و از یبوست جلوگیری می کند. از  از فواید دیگر بالا بودن فیبر این است که موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ می شود.

2- مناسب بودن آن برای گیاهخواران: تقریباً ۲۱ درصد از وزن یک دانه پسته پروتئین است. برای افرادی که رژیم غذایی گیاهی دارند پسته می تواند پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند.

3- حاوی مواد مغذی است: یک منبع غنی از ویتامین b۶ است که این ویتامین وظیفه تنظیم قند خون و تشکیل هموگلوبین را در بدن بر عهده دارد. ۹۰ درصد چربی های موجود در پسته چربی های سالم هستند

4- ایجاد حس خوب:  وجود تیامین در پسته که به عنوان یک ویتامین ضد استرس شناخته می شود، سبب می شود تا در شرایط استرس زا حال خوبی داشته باشید. همچنین مصرف روزانه تعدادی پسته به شما در حفظ انرژی و انجام کارهای روزمره تان کمک خواهد کرد

قیمت پسته فندقی خام

قیمت پسته فندقی خام

برای آگاهی از قیمت پسته فندقی خام می توانید با شرکت زرین تماس حاصل نمایید.   و علاوه بر دریافت تصاویر و مشخصات و قیمت محصولات سفارش خود را  در کوتاهترین زمان و با کیفیتی بالا درب منزل تحویل بگیرید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش: 09120998358
تلفن شرکت: 02128427476
فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: zarincomp@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته لپه

قیمت مغز پسته لپه یکی از پارامترهای مهم در خرید آن است. از دیگر موارد …

مرکز تولید بادام زمینی روکش دار شرکت زرین 09120774128

مرکز اصلی تولید بادام زمینی روکش دار | فروش و قیمت عمده در شرکت زرین

در مرکز تولید بادام زمینی روکش دار، فروش و قیمت عمده بادام زمینی روکش دار …

فروش بادام زمینی شرکت زرین 09120774128

فروش بادام زمینی عمده آجیلی | قیمت بادام کره گیری فله

فروش بادام زمینی به صورت عمده در شرکت زرین بادام در حال انجام است. انواع …

صادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چین 09120774128

صادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چین از شرکت زرین بادام

روسیه و چین دو شریک تجاری خوب برای ایران هستند. این 3 کشور علاوه بر …

تماس بگیرید
error: محتوا محافظت شده!!!
اینستاگرام واتساپ ایمیل