almendra-3.jpg
خانه / شرکت بادام / قیسی / مرکز معتبر فروش قیسی زردآلو صادراتی

مرکز معتبر فروش قیسی زردآلو صادراتی

چنانچه قصد صادرات انواع میوه جات خشک از جمله قیسی زردآلو را دارید می توانید توسط مرکز معتبر فروش قیسی زردآلو صادراتی اقدام به خرید کنید.  فروش قیسی صادراتی در این مرکز با قیمتی به روز و بهترین کیفیت و بدون واسطه  انجام می شود.

برای آگاهی از قیمت قیسی زردآلوی صادراتی و همچنین قیسی عمده و سفارش آن می توانید با مشاورین مجموعه شرکت زرین مغز در ارتباط باشید.

قیسی زردآلو صادراتی

فروش قیسی زردآلو صادراتی

فروش قیسی زردآلو صادراتی به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. این محصول به صورت درشت،ریز، مجلسی و برگه ای در بسته بندی با وزن های متفاوت صورت می‌گیرد.

کشور ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان زردآلو در جهان است. این امکان وجود دارد که بتواند در بازارهای جهانی به عنوان بزرگترین ارائه کننده قیسی در انواع مختلف حضور بسیار پررنگی داشته باشد. در چند دهه اخیر تولید ارگانیک و بهداشتی این محصول در اکثر شهرهای ایران رو به افزایش بوده است و به خریداران این محصول نیز افزوده می شود.

اگر شما نیز به دنبال خرید عمده قیسی زردآلو صادراتی هستید می توانید از مجموعه ما کمک بگیرید. زیرا قیسی زردآلو با کیفیت و قیسی زردآلو نصف قیمت بازار در این مجموعه عرضه می شود.

با توجه به افزایش خرید اینترنتی ،شما عزیزان  می توانید محصول مورد نظر خود را توسط سایت شرکت زرین سفارش مغز سفارش داده. و محصولی تازه و با کیفیت را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

 بهترین قیسی زردآلو صادراتی

بهتر است بدانید بهترین قیسی زردآلو صادراتی  در جهان قیسی ایران است و بهترین قیسی ایران نیز متعلق به شهرستان شاهرود می باشد.

قیسی در واقع نوعی زردآلوی خشک شده است که طعم مطبوع شیرینی دارد و در اکثر نقاط ایران نیز به راحتی یافت می شود.

برای خرید بهترین قیسی زردآلو صادراتی می توانید به شهرستان شاهرود مراجعه کنید. یا اینکه سوغات این شهر یعنی همان قیسی را به صورت آنلاین از طریق سایت شرکت زرین مغز خریداری نمایید.

یکی از زردآلو هایی که در تولید قیسی به کار می رود زرد آله شکر پاره است. این زردآلو تمی بسیار شیرین و مطبوعی دارد و آن را می‌توان در محصولات خشکبار به صورت قیسی یافت.

از جمله شهرهای تولیدکننده و فروشنده قیسی زردآلو صادراتی که محصولاتشان را به صورت عمده به سایر شهرهای کشور ها صادر می کنند مشهد، شاهرود، تبریز ،اصفهان و اردبیل می باشد.

شما می‌توانید به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری با گرفتن وقت قبلی در دفتر فروش این مرکز حضور یابید و محصول خود را به راحتی خریداری نمایید.

*جهت خرید ، فروش و صادرات این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید*:
شرکت زرین
مدیرفروش: 09120998358
تلفن شرکت: 02128427476
فکس: 02128427476
آدرس اینستاگرام: @zarinbadam
آدرس سایت: www.zarinmaghz.com
ایمیل: zarincomp@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز اصلی فروش بادام زمینی | بازار انواع بادام زمینی درجه یک

مرکز فروش بادام زمینی و بازار انواع بادام زمینی درجه یک شرکتهای تجاریی چون شرکت …

صادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چین 09120774128

صادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چین از شرکت زرین بادام

روسیه و چین دو شریک تجاری خوب برای ایران هستند. این 3 کشور علاوه بر …

قیمت بادام بدون پوست ۰۹۱۲۰۷۷۴۱۲۸

قیمت بادام بدون پوست درختی

قیمت بادام درختی بدون پوست در ابتدای سال جدید به یک ثبات نسبی رسیده است. …

تماس بگیرید
error: محتوا محافظت شده!!!
اینستاگرام واتساپ ایمیل